en jävla tisdag

Heeeeeeeeeej ! :D
vet ni vad jag har gjort idag ? idag på morgonen så skulle vi har nationela svenska prov i läsförståelse och vi hade bara 1 timma på oss :O asså fatta vad stört , jag är typ världens segaste människa och jag hann bara med halva provet , :( .

Aja skit i det nu .
Efter skolan så gick jag till  tandregleringen och skulle ta bort min tandställning !!! har haft den skiten på mig i tre år nu , så det var rätt skönt att bli av med den .
Och Ikväll är det dags för top model igen ! .

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej :) får inte tag på dig för ja har skrivet fel mobilnummer , iallafall vi åker på torsdag till gbg :DDDD

2012-02-10 @ 14:04:35
Postat av: Anonym

kan du ge ditt mobil nummer till mig för ja skrev nog fel för det va nån annan som svara ^^

2012-02-10 @ 14:08:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0